wtorek, 1 listopada 2016

Różaniec za dusze w Czyśćcu cierpiące





Polecam jeszcze poniższą modlitwę, którą często odmawiam, a która naprawdę działa.

"Boże, wiem, że złamałem Twoje prawo, jestem grzesznikiem, a moje grzechy oddzielają mnie od Ciebie, przepraszam, że ignorowałem Cię tak długo, pragnę odwrócić się od mojej grzesznej przeszłości i oddać moje życie Tobie. Proszę przebacz mi i pomóż mi żyć życiem, do którego mnie stworzyłeś.

Wierzę, że posłałeś swego jednorodzonego Syna Jezusa Chrystusa by umarł na krzyżu za wszystkie moje grzechy. Wierzę, że Jezus Chrystus powstał z martwych, i żyje i słyszy moją modlitwę.
Otwieram Ci Jezu drzwi mojego serca i zapraszam abyś dziś stał się Panem mojego życia. Abyś panował w moim sercu od teraz na zawsze.

Proszę, ześlij swojego Ducha Świętego aby mnie wypełnił ponad miarę, spraw abym miał z Nim relację i słyszał Jego głos, i pomagał mi wypełniać Twoją wolę, Twoje powołanie dla mojego życia, modlę się o to w imieniu Jezusa. Amen."

Tą modlitwę najlepiej odmawiać co wieczór, najlepiej własnymi słowami, tak od serca. Widzimy, że składa się jakby z trzech części. Chęć odwrócenia od grzechu, uznanie Pana Jezusa za swego Pana i zbawiciela, oraz prośba o dary Ducha Świętego.
Zobaczysz, że po jakimś czasie poczujesz, wręcz dostaniesz odpowiedź. Będziesz czuła, że jakby ktoś wkłada słowa do Twoich ust. Jest to niesamowite przeżycie, poczujesz prawdziwą miłość i akceptację Bożą".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz